جدیرترین اخبار :
  • انتصاب در سازمان منطقه آزاد چابهار
  • حضور منطقه آزاد چابهار در اکسپو ۲۰۲۴
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • جهش تولید در مناطق آزاد نیازمند رفع موانع حقوقی و اجرایی است
  • یکی از فرصت ها برای تحقق شعار سال، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند

انعقاد تفاهم‌نامه تامین آب مورد نیاز در منطقه آزاد چابهار

اقتصادی | تاریخ خبر : 2/08/09 | تعداد بازید :655
تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت تامین آب صنایع و معادن ایمواسکو جهت تامین آب مورد نیاز سطح منطقه امضا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ طی نشستی با حضور مهندس امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و مهندس محمدحسن اسدی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره ایمواسکو، تفاهم نامه همکاری در راستای تامین بلند مدت آب مورد نیاز مطابق نیاز اعلامی واحدهای تولیدی، تجاری و فعالان اقتصادی مستقر در منطقه آزاد چابهار و همچنین تامین آب شرب مورد نیاز منطقه و مصارف سازمان به مقدار مشخص در دوره محدود و با کاربری معین که تحویل آن در مخازن ذخیره سایت شیرین سازی صورت خواهد پذیرفت، منعقد گردید.

 بنابراین گزارش؛ مدیرعامل سازمان عنوان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی، میزان بارش و کمبود آب با وجود افراد خوش فکر و متخصص در زمینه رونق تولید، مهندس اسدی، در سطح استان اقدامات خوب و ارزنده‌ای انجام داده که یکی از این اقدامات تامین آب از دریای عمان می‌باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به دیدارهای صورت گرفته و تعاملات منتج به انعقاد این تفاهم نامه، با اشاره به اهمیت این تفاهم نامه تصریح کرد: تسریع اجرای پروژه آبرسانی از اهمیت بالایی برخوردار است که خوشبختانه با تعامل و هم افزایی که وجود دارد این امر به سرعت صورت خواهد گرفت.

اسدی مدیرعامل ایمواسکو هم اظهار داشت: تفاهمنامه با ابتکار و پیگیری مهندس مقدم مدیرعامل منطقه آزاد چابهار امضا شد و فصل جدیدی از توسعه آبرسانی در چابهار را رقم خواهد زد و به زودی شاهد پیشرفت و رشد تولید خواهیم شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل